19 Mayıs 2010

Arkadaşlar

arkadaşlar herkesin ankete katılmasını istiyorum

21 yorum:

  1. beni de istiyon mu?

    YanıtlaSil
  2. sonuçlara göre bakıcaz glkhla

    YanıtlaSil
  3. tırmalamayı severim.

    YanıtlaSil
  4. biz de tırmalanırken zikmeyi ehöehe

    YanıtlaSil
  5. yazmıycaksan gdiyorum ha bebeğim

    YanıtlaSil
  6. daha ne eğlendiricez lan seni? yazar ol diyoruz seni krallar gibi yaşatalım yoksa siktir git eauhahueauh

    YanıtlaSil
  7. her gün gelip sonuçları almayı unutma aeuhaeuh

    YanıtlaSil
  8. tamam burdayım daha zaten işim yok

    YanıtlaSil
  9. uyuyorum bu saatlerde yatcam birazdan sabaha karşı konuşuruz.

    YanıtlaSil
  10. şş ba keraneye cevirdiniz burayıda

    YanıtlaSil
  11. deli misin lan sen msn var mı?

    YanıtlaSil
  12. selam arkadaşlar sizin de osuruğunuz yumuşatıcı kokuyor mu?

    YanıtlaSil
  13. ya bu mnakodum saati niye farklı

    YanıtlaSil
  14. lan ben kare karalamacayı sesli söyleyemiyorum ?

    YanıtlaSil
  15. siz kimsiniz amınakoyduklarım

    YanıtlaSil
  16. bne de söyleyemiyorum mınıskym

    YanıtlaSil